5 τρόποι να ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου όπως η Star Dancer Μαρία

Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε στο πρώτο Irenemorning routineτη Μαρία Τσίτου που όλοι μας αγαπήσαμε μέσα από την συμμετοχή της στο Dancing with the Stars. Η Μαρία διδάσκει χορό τα τελευταία 8 χρόνια, ενώ η ιστορία της στο μαγικό κόσμο του χορού ξεκίνησε όταν ήταν 7 χρονών. Θυμάται χαρακτηρίστικά “ένιωσα μεγάλη χαρά βάζοντας κορμάκι, καλσόν και παπουτσάκια μπαλέτου!”

ΜαρίαΤσίτου.irenesleep1.jpg

Κάτι σημαντικό που έμαθα για τη Μαρία είναι ότι παρόλο που ο χορός καλύπτει ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας της, ακόμα της προκαλεί έντονο ενδιαφέρον η ψυχολογία και συγκεκριμένα το έργο του Ivrin Yalom. Αυτή την περίοδο διαβάζει το <<πλάσματα μιας ημέρας>> του ομώνυμου συγγραφέα.

Ποια είναι η κινητήριος δύναμη της Μαρίας; 

Πώς γίνεται να ανταποκρίνεται στο απαιτητικό της προγραμμα και τί είναι αυτό που την ευχαριστεί;

1 τρόπος: Για την Μαρία, ένα καλό πρωϊνό ξεκινάει από την προηγούμενη νύχτα

Ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας είναι ο βραδινός ύπνος. “Κοιμάμαι 7 με 8 ώρες την ημέρα! Ο ύπνος είναι πάρα πολύ σημαντικός για μένα γιατί έτσι νιώθω πως το σώμα μου ξεκουράζεται ώστε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας!” αναφέρει χαρακτηριστκά. 

Εκτός, από το ποιοτικό ύπνο, υπάρχει και κάτι άλλο που βοηθάει στην τόνωση και την ευεξία του σώματος της. “Μάλιστα, πριν κοιμηθώ παίρνω μαγνήσιο το οποίο βοηθάει πολύ το σώμα μου στην αποκατάσταση!” 

Ένα ακόμα μυστικό που της δίνει ενέργεια για την επόμενη μέρα, είναι το βραδινό περπάτημα ή τρέξιμο. Με αυτό τον τρόπο όλες οι σκέψεις και η κούραση αποβάλονται και το σώμα χαλαρώνει. 

2 τρόπος: Για τη δασκάλα χορού μας, το νερό και τα smoothies είναι το καλύτερο πρωϊνο ξεκίνημα

Η Μαρία είναι πρωϊνός τύπος αλλά και πάλι μερικές φορές το πάπλωμα είναι βαρύ. “Χτυπάει το ξυπνητήρι… Πόσο δύσκολο είναι να σηκωθεί κανείς από το κρεβάτι του;” αναρωτιέται. 

“Σηκώνομαι, ρίχνω νερό στο πρόσωπο μου, βάζω την ενυδατική μου κρέμα και πάω κατευθείαν για καφέ στην...καφετιέρα μου! Αν δεν πιω καφέ,κάτι θα μου φταίει και θα γκρινιάζω...” 

Αλλά πάντα σκέφτεται τί είναι καλό για τον οργανισμό της. “Εκεί, όμως, συνειδητοποιώ πως θα ήταν καλό πρώτα να ξυπνήσω τον οργανισμό μου με νερό! Για το λόγο αυτό, πριν από ο,τιδήποτε πίνω δύο ποτήρια νερό και μετά έρχεται ο καφές!” 

Άρα νεράκι, καφές και τί άλλο για πρωΪνό; Σίγουρα η Μαρία δεν είναιbig fan των μεγάλων πρωϊνών. Αλλά τί εναλλακτική προτείνει; “Επειδή το πρωί δε νιώθω την ανάγκη να φάω κάτι βαρύ, φτιάχνω smoothies!”


Maria’s golden smoothie combo

Μαρία Τσίτου.irenesleep3.jpg


Όπως αναφέραμε, η Μαρία λατρεύει τα πρωϊνά smoothies, καθώς της προσφέρουν όλες τις βιταμίνες και τα υπόλοιπα στοιχεία που χρειάζεται για να ξεκινήσει τη μέρα της. 

Η συνταγή της...

“Χρησιμοποιώ γάλα αμυγδάλου ή σόγιας. Δεν κοιτάω ποτέ συνταγή, απλά πειραματίζομαι με ό,τι μου έρθει στο μυαλό! Ένας αγαπημένος μου συνδυασμός, βέβαια, είναι γάλα σόγιας με γεύση βανίλια, μήλο, γερμάς, τζίντζερ, αγγούρι, μέλι και θρυμματισμένος πάγος.”

Βέβαια, υπάρχουν και μέρες που λόγω φόρτου προγράμματος δεν προλαβαίνει να φτιάξει τον αγαπημένο της χυμό… Εκεί προτιμάει ένα γρήγορο σνακ.

 

3 TIP: Πριν την γυμναστική, ένα σνακ πάντα βοηθάει 

Και τί μας συστήνει; 

“Το αγαπημένο μου σνακ είναι ένα τοστάκι πολύσπορο με γαλοπούλα, τυρί χαμηλών λιπαρών, πιπεριές και honeymustard. Συνήθως το καταναλώνω κάτά στις 11 το πρωί.”

Έπειτα, το πρόγραμμα έχει είτε γυμναστική ή προπόνηση χορού ώστε να είναι έτοιμη μετά για τα μαθήματα χορού που παραδίδω στη σχολή Galena’sDanceStudios στον Χολαργό! 

Πριν ετοιμαστεί για τα μαθήματα χορού, πάντα κάνει ένα πλάνο εκ των προτέρον, τί χορογραφίες θα δείξει, πώς θα οργανωθεί. Και η μουσική την εμπνέει. “Όταν βάφομαι πάντα ακούω μουσική και σκέφτομαι τις χορογραφίες που θα δουλέψω κάθε μέρα! Συνήθως ακούω Latin, αλλά και ό,τι βρίσκεται στο billboard της εκάστοτε εβδομάδας!”

 

 

4 TIP: Δουλειά = Ενέργεια & Δημιουργία

ΜαρίαΤσίτουirenesleep.jpg

Πριν ξεκινήσει τα μαθήματα στη σχολή χορού της, πάντα κάνει κάποιες ασκήσεις ώστε να συγκεντρωθεί και να εμπνευστεί από το χώρο.

“Αγαπώ τη δουλειά μου γιατί κάθε μέρα είναι διαφορετική και με κάνει να δημιουργώ πράγματα, επιτρέποντας μου παράλληλα να συνανα στρέφομαι και να επικοινωνώ με πολλούς ανθρώπους! Έτσι, γεμίζω ενέργεια για όλη μέρα!”

5ο tip: Για την Μαρία, η Κυριακή είναι η μέρα που κάνει detoxing

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι μετά από μία πλήρης και εντατική εβδομάδα, η Μαρία χρειάζεται μία μέρα για να αφοσιωθεί στον εαυτό της και να κάνει πράγματα που την ευχαριστούν. 

“Τις Κυριακές σκέφτομαι λιγότερο (έτσι νομίζω τουλάχιστον)και σίγουρα ετοιμάζω brunchμε αυγά και pancakes. Τα απολαμβάνω είτε στο μπαλκόνι όταν είναι καλοκαίρι είτε στο τραπεζάκι του σαλονιού μου καθισμένη σε μαξιλάρες στο πάτωμα όταν χειμωνιάζει, ακούγοντας άλλοτε jazz και άλλοτε popμουσική ανάλογα με το mood της ημέρας…”

“Λατρεύω να μαγειρεύω, για αυτό συχνά καλώ κόσμο να δοκιμάζει!”

Κάπου κάπου δοκιμάζει και brunch έξω! 

 

Cool μέρη για Κυριακάτικά brunch recommended by Maria Tsitou?

Όπως επισημαίνει, “κάποια από τα αγαπημένα μου στέκια είναι το Penny Lane και το Mr Peackock στο Χαλάνδρι όπως και το Nice and Εasy στην Κηφισιά.”

Δοκιμάστε τα και δεν θα χάσετε!

 

Connect with Maria: 

FB: Maria Tsitou 

Instagram:maria_tsitou

 

Author bio: Η Μαρία Τσίτου διδάσκει χορό τα τελευταία 8 χρόνια ενώ τα πρώτα βήματα της μπαλέτο έγιναν σε ηλικία μόλις 7 χρονών. Είναι υπεύθυνη της σχολής χορού Galena’s Dance Studio, ενώ το ελληνικό κοινό τη γνώρισε μέσα από τη συμμετοχή της στο Dancing with the Stars 6. Είναι κάτοχος πολλών διπλωμάτων χορού όπως επίσης έχει σπουδάσει ψυχολογία.

 

stav pro